top of page
NFF_presents_NIT_RGB.png
Foto van schrijverNew Food Factory

Bram Krikke brengt eigen chips op de markt

Krikkies… Ze lijken op chips, ze kraken als chips, ze smaken zelfs als chips. Maar ’t is beter dan chips. ’T is een zak vol maisballen. Zo omschrijft Bram Krikke de nieuwe snack.

Deze maand lanceerde reclamebureau Natwerk, distributeur SureShot (onderdeel van de Bickery group) en influencer marketing agency Content Icons het nieuwe chipsmerk van radio-dj en Social Media persoonlijkheid Bram Krikke. Een week na de lancering blijken Krikkies een nóg grotere hit dan gehoopt: er is een ware run op de nieuwe chips ontstaan. De Krikkies zijn een hit op Social Media en zorgen voor lege schappen bij de Jumbo. Ook andere retailers hebben zich inmiddels al gemeld.


Krickshots

Bram Krikke noemt zijn krikkies chips met een twist: 'Krikkies zijn maischips met een beetje kaas en een beetje Krikke. Het is eigenlijk een zak vol uitdagingen en spelplezier. Een zak vol maisballen voor trickshots, of beter; Krikshots.'


De Krickshots zijn onderdeel van de marketingcampagne en omvatten 20 spellen die zijn bedacht waarmee je de Krikkies op de meest creatieve manier in je mond kan laten landen. De spelletjes zijn te vinden op de social kanalen van Bram Krikke.




0 opmerkingen

댓글


bottom of page