Hero kwam onlangs voorbij met het nieuwe design van hun verpakkingen, en heeft nu nog een nieuwtje; Hero introduceert namelijk als eerste A-Merk Jam Zero! De jam is gemaakt zonder toegevoegd suikers en van 50% fruit en telt daardoor maar 8 kilocalorieën per portie.
Volgens Elleke Koren, Brand Lead bij Hero is het bedrijf steeds bezig om de portfolio gezonder te maken.
“Daar zijn we mee begonnen door de suiker in onze Original jam te reduceren. Daarna introduceerden we - óók als eerste A-merk, trouwens - een jam met verlaagd suikergehalte, en nu zetten we weer een stap in de goede richting met de introductie van Jam Zero”.
Er is een groep consumenten die wél graag wil genieten, maar ook bezig is met het aantal calorieën dat ze eet. Hero merkte dat deze consument op zoek is naar suikerarme alternatieven voor hun jamproducten. De jam Zero bevat 50% fruit en wordt gezoet met zoetstoffen.
De jam is beschikbaar in de smaken aardbeien en kersen.
コメント